Podlaska Marka Roku 2019 – plebiscyt.
2 stycznia 2020 r. rozpoczęła się kolejna edycja Podlaskiej Marki, jednego z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się na terenie województwa podlaskiego.
Mimo upływu czasu inicjatywa Marszałka Województwa cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem producentów i konsumentów. Kolejne edycje przedsięwzięcia niezmiennie przekonują, że województwo podlaskie i jego mieszkańcy dysponują ogromnym potencjałem, który często wymaga jedynie impulsu, aby zaistnieć w świadomości odbiorców z kraju i zagranicy.
W tym roku unowocześniając formułę konkursu Organizator zadecydował o wprowadzeniu nowych kategorii: Biznes oraz Projekt 4.0. Podobnie, jak w roku ubiegłym kandydatury do nagrody mogą zgłaszać wszyscy mieszkańcy województwa, bez względu na to, czy są ich producentami, czy tylko użytkownikami. Każda osoba może zaproponować aż dziewięć różnych propozycji, po jednej w kategoriach:
1) Produkt Spożywczy,
2) Produkt Użytkowy,
3) Inwestycja,
4) Odkrycie,
5) Wydarzenie,
6) Kultura,
7) Społeczeństwo,
8) Biznes (nowość),
9) Projekt 4.0 (nowość).
Warunkiem zakwalifikowania produktu do udziału w Podlaskiej Marce jest przesłanie zgłoszenia najpóźniej do 22 stycznia br. Można to zrobić poprzez dedykowany formularz internetowy zamieszczony na stronie https://podlaskamarka.pl/. Udział w przedsięwzięciu jest całkowicie bezpłatny i nie wiąże się z żadnymi kosztami. Wygrać można natomiast wiele. Poza gratyfikacją finansową, laureaci mogą liczyć na promocję w mediach regionalnych i ogólnopolskich oraz podczas krajowych i zagranicznych akcji promocyjnych województwa podlaskiego.
Szczegółowe informacje odnośnie Podlaskiej Marki, jej przebiegu i zasad znajdują się na stronie https://podlaskamarka.pl/ .
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości można skontaktować się z pracownikami Biura Współpracy z Zagranicą i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego (tel. 85 66 54 452, -453, -454, e-mail: pmr@wrotapodlasia.pl).